Fogyasztói reklamációk - lábbelik

A Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület szervezésében a fogyasztóvédelmi hatóság, vállalkozások képviselői, valamint a békéltető testületi tagok közösen hallgatták meg Hoffer Ferenc igazságügyi szakértő „Lábbeli fogyasztói reklamációk a szakértő szemszögéből” című előadását. Ezt követően jelenlévők és a szakértő jó hangulatú konzultáció keretében vitatta meg a lábbelik fogyasztói reklamációjával összefüggő problémákat és tapasztalatokat.

Megalakult a Kecskeméti Fogyasztóvédelmi Egyesület

A civil fogyasztóvédők egy csoportja létre hozta a Kecskeméti Fogyasztóvédelmi Egyesületet. Egyesületünk közhasznú tevékenységet folytató, pártoktól független társadalmi szervezet. Célja elsősorban a fogyasztói jogok érvényesítésének elősegítése, továbbá a fogyasztók tájékoztatása, a tudatos fogyasztóvá nevelés, valamint feltárni, képviselni, védeni a fogyasztói érdekeket. Céljaink között szerepel a vállalkozások fogyasztóvédelmi ismereteinek bővítése is.

Kúriai döntés a 3 napon belül érvényesített csere ügyében!

Gyakorta előfordul, hogy a megvásárolt termék a rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, vagy már az első használatba vételkor egyáltalán nem működik. A fogyasztóvédelmi hatóság tapasztalatai alapján mind a fogyasztók, mind a kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozásoknak egyaránt nehézséget jelent a szavatossági és jótállási igények megfelelő intézése, érvényre juttatása. 

Mire szolgál a jóteljesítési garancia?

A garanciális visszatartás vagy más néven jóteljesítési garancia viszonylag elterjedt, elsősorban az építési szerződések körében. A jóteljesítési garancia azt a célt szolgálja, hogy az építtető biztosítékot kapjon arra az esetre, ha a kivitelező hibásan teljesít. Mi a jóteljesítési garancia lényege? Milyen védelmet nyújt a kivitelező fizetésképtelensége esetére?

Kapcsolat

A Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület ügyfélfogadási rendje

Személyes ügyfélfogadás: szerda 9 - 12 óráig,

a (+36) 70 938 4764 telefonszámon előzetes időpont egyeztetés szükséges.

Szájmaszk használata ajánlott.

 

Tanácsadást, tájékoztatást: hétfő - csütörtök 9 -16 óra, pénteken 9 - 12 óra között és az alábbi telefonszámokon lehet kérni:

Központi telefonszámok: (+36) 76 501 525, 501 532, 70 938 4765 és

             Karádi János: (+36) 70 938 4764

      E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A fogyasztói jogvitarendezésre irányuló kérelmet (honlapunkról letölthető a nyomtatvány) és mellékleteit, írásbeli megkereséseit online, e-mail, hivatalai kapu, illetve postacímünkre szíveskedjen eljuttatni. 

Iratok személyes leadása: hétfő - csütörtök, 8 - 16 óra között
 
Cím: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4

 
Levelezés: 6001 Kecskemét, Pf.228
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatali kapu: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 


       Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel.: 70/9384-765, 76/501-525, 76/501-532
Fax:76/501-538

Békéltető testületi munkatársak:

Egyedné Berente Mária, Dr. Seres Alíz és Karádi János
Tel.: 76/501-532, 70/9384-764, fax: 76/501-538

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

További cikkeink...

  1. Békéltető Testületről